O 23:26 naszego czasu kapsuła załogowa Sojuz TMA-05M odłączyła się od Międzynarodowej Stacji Kosmicznej i rozpoczęła powrót na Ziemię. Stacja przelatywała wtedy nad północno-zachodnimi Chinami.

O 1:59 na 5 minut uruchomione zostały silniki hamujące i rozpoczęło się zejście kapsuły z orbity. O 2:56 Sojuz wylądował w Kazachstanie. 12 minut później w miejsce lądowania dotarły śmigłowce z ekipami, których celem jest naziemna obsługa statku kosmicznego i podróżującej nim załogi.

Do 3:21 kapsułę opuścili wszyscy kosmonauci: Rosjanin Jurij Malenczenko (dowódca), Amerykanka Sunita Williams i Japończyk Akihiko Hoshide. Przebywali oni w kosmosie od 15 lipca.

Na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej pozostała trójka kosmonautów z Sojuza TMA-06M, który wystartował 23 października: Rosjanie Oleg Nowickij (dowódca) i Jewgienij Tariełkin oraz Amerykanin Kevin Ford. Ich powrót na Ziemię zaplanowany jest na 15 marca 2013 roku.

Tymczasem kolejny rosyjski lot załogowy (Sojuz TMA-07M) wystartuje z Bajkonuru 19 grudnia.