Ten rok zaczyna się dla nas bardzo ciekawie. Wysłaliśmy naszą studentkę na Księżyc 😊 To nie żart! Studentka Wydziału Architektury PŚ Wiktoria Dziaduła w dniach od 17 do 31 stycznia br. bierze udział w analogowej misji kosmicznej na Księżyc w habitacie LunAres .

Zapytacie: co tam robi? Otóż robi… naukę! Wiktoria jest architektem i realizuje w habitacie swoją pracę magisterską. Do tego bierze udział w badaniach medycznych i psychologicznych w izolacji, a przede wszystkim funkcjonuje jak pełnoprawna astronautka. Jeśli chcecie zobaczyć i posłuchać, jak wygląda taka analogowa misja kosmiczna, co się podczas niej dzieje i jak uprawia się tam naukę, to zapraszamy Was na spotkanie on-line.

Gościem Specjalnym spotkania będzie też kierownik habitatu LunAres – Leszek Orzechowski, który opowie o architekturze kosmicznej, działaniu habitatu LunAres i współpracy naukowej w ramach symulowanych misji kosmicznych, nie tylko z Politechniką Śląską.

Zapraszamy 26 stycznia o 16:30 na zoom!
DANE DO LOGOWANIA