Chciałabyś pilotować balon? 🚀 Badać czarne dziury? 🔭 Zawodowo zajmować się kosmosem? 👩🏻‍🚀 Nie ma się czego wstydzić, to całkiem realne plany. Porozmawiaj z trzema nieprzeciętnymi kobietami, które odniosły sukces.

Dołącz do „Galaktyki kobiet”. Weź udział w spotkaniu online 8 marca, o godz. 18.00.
Poznasz naukowczynie związane z eksploracją kosmosu, wysokimi technologiami i przełomowymi badaniami. Będziesz mieć okazję, by z nimi porozmawiać.

Goście 7. edycji
Magdalena Filcek – neuroarchitektka, designerka, artystka, wynalazczyni, wizjonerka, pilotka balonów na ogrzane powietrze, honorowa pracowniczka NASA. Stworzyła i opatentowała system „Vinci Power Nap®”(VPN), innowacyjny pomysł dotyczący wellbeing’u, który może służyć również jako narzędzie prewencji przed chorobami cywilizacyjnymi, związanymi ze zmianami klimatycznymi i pandemią.
Natalia Lemarquis – zarządza projektami satelitów do obserwacji Ziemi w brytyjskiej firmie In-Space Missions Ltd. Jest mentorem w Space4Women Network, zorganizowanej przez UNOOSA (United Nations Office for Outer Space Affairs).
Dr hab. Dorota Gondek-Rosińska – profesor w Obserwatorium Astronomicznym UW. Zajmuje się przede wszystkim astrofizyką gwiazd neutronowych i czarnych dziur. Aktualnie bada fale grawitacyjne. Od 2008 roku jest członkinią zespołu polskich naukowców Virgo-Polgraw, będącego częścią projektów Virgo i Ligo. Zdobywczyni licznych nagród i grantów naukowych.
7. edycja „Galaktyki Kobiet” to wydarzenie w formie online. Będzie składać się z krótkich wywiadów zakończonych sesją pytań i odpowiedzi od publiczności.
Zapraszamy 8 marca o godzinie 18:00.

Tobiasz Wojnar