Najbliższych kilkanaście dni będzie obfitować w wydarzenia na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Pierwsze z nich już 22 listopada.

Tego dnia od modułu Zwiezda zostanie odłączony statek transportowy Progress 5. Obecnie trwa ładowanie do niego odpadków i rzeczy niepotrzebnych na Stacji. Po odłączeniu Progress 5 spłonie w ziemskiej atmosferze.

26 listopada z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie wystartuje następny statek trasportowy – Progress 6. Po dwóch dniach lotu zostanie przycumowany do Stacji. Przywiezie on między innymi prowiant dla osób mieszkających w Kosmosie.

Natomiast na przylądku Canaveral trwają przygotowania do misji STS-108 promu kosmicznego Endeavour. Jego start zaplanowano na 29 listopada. Dwa dni później wahadłowiec przycumuje do ISS. Celem misji jest wymiana Załogi Trzeciej na Czwartą. W jej skład wejdą: rosyjski dowódca Jurij Onufrienko i inżynierowie lotu z NASA: Dan Bursch i Carl Walz. Na Ziemię powrócą przebywający na Stacji od sierpnia: Frank Culbertson, Władimir Deżurow i Michaił Tiurin. Załogę promu Endeavour uzupełnią: dowódca Dominic L. Gorie, pilot Mark E. Kelly oraz dwoje specjalistów misji Linda M. Godwin i Daniel M. Tani.

W ładowni wahadłowca znajdzie się między innymi moduł transportowy Raffaello, którym zostanie przetransportowany sprzęt dla Laboratorium Destiny.