Po rozwiązaniu problemu z jednostką kontroli mocy i przejściem na układ zapasowy Kosmiczny Teleskop Hubble’a nie próżnuje i w czasie wolnym od obserwacji naukowych wykonuje zdjęcia ciekawych obiektów kosmicznych. Jednym z takich ujęć jest zdjęcie, na którym widoczne są trzy zderzające się ze sobą galaktyki, położone w gwiazdozbiorze Rysia.

Tryplet to obiekt Arp 195 w Atlasie Osobliwych Galaktyk, który jest zorganizowany według kryteriów morfologicznych obiektów. Arp 195 został przypisany do grupy galaktyk amorficznych (ani spiralne, ani eliptyczne) i podgrupy galaktyk wyrzucających materiał z jądra.

Do uzyskania kolorowego zdjęcia wykorzystano fotografię wykonaną przy użyciu kamery ACS Kosmicznego Teleskopu Hubble’a z filtrem V – 606 nm, oraz klatki wykonane podczas przeglądu nieba SDSS (Sloan Digital Sky Survey) z użyciem filtrów: G – 477 nm, R – 623 nm oraz I – 762 nm.