Kiedy:
30zł
Kontakt:
Centrum Nauki Kopernik, Planetarium Centrum Nauki Kopernik
ABBA pod gwiazdami @ Centrum Nauki Kopernik
Mamma mia! ABBA wraca, słyszeliście!?  To świetna okazja, by wybrać się do Planetarium. Zapraszamy na nowy muzyczno-kosmiczny pokaz „ABBA pod gwiazdami”.
Tylko u nas usłyszycie największe przeboje tego legendarnego zespołu, zobaczycie zapierające dech w piersiach kosmiczne wizualizacje i poznacie międzygwiezdne ciekawostki przygotowane przez naszych prezenterów.
Planujemy tylko cztery pokazy!
„W piątkową noc, gdy ciemno już
myślisz, gdzie by dzisiaj pójść.
Gdzie grają dobrą muzyką,
która cię rozbuja
i znajdziesz swojego króla.
Każdy może nim dziś zostać.
Noc jest młoda, a muzyka głośna.”
(Dancing Queen)
 Słynny szwedzki zespół ABBA grający muzykę pop powstał w 1972 roku. W jego skład wchodzą: Anni-Frid Lyngstad, Benny Andersson, Björn Ulvaeus i Agnetha Fältskog. Zbieżność pierwszych liter imion członków zespołu z jego nazwą nie jest przypadkowa.
 Czy jest ktoś, kto nigdy nie słyszał takich hitów jak „Mamma mia”, „Dancing Queen”, „Super Trouper” czy „Chiquitita”? Teraz możecie posłuchać ich również u nas. Przy okazji dowiecie się, co widać aktualnie na niebie, poznacie zagadki zorzy polarnej i pełni Księżyca oraz przekonacie się, czemu gwiazdy migoczą.
“Światła Super Trouper
padną dzisiaj na mnie
jasne niczym Słońce.
Będę się śmiać i dobrze bawić.
Będę najważniejsza.”
(Super Trouper)

W październiku zniknął z repertuaru Planetarium muzyczno-laserowy pokaz „Dark Side of the Moon”, który był hołdem dla zespołu Pink Floyd. Coś się kończy, coś się zaczyna. Doszliśmy do wniosku, że połączenie kosmosu oraz muzyki gwarantuje niezwykłe doświadczenia, z których nie można rezygnować. Postanowiliśmy stworzyć zupełnie nowy pokaz muzyczny. Tak powstała „ABBA pod gwiazdami”.

3 grudnia – w sprzedaży
30 grudnia – w sprzedaży
21 stycznia – jeszcze nie w sprzedaży
11 lutego – jeszcze nie w sprzedaży
Bilety kupisz na naszej stronie: https://www.kopernik.org.pl/
Gimme, gimme, gimme!
Rezerwujcie miejsca i polećcie z ABBĄ do gwiazd!