Od kilu dni jest dostępne Galaktyczne Zoo po polsku! Jest to przedsięwzięcie, którego celem jest pomoc zawodowym astronomom przy klasyfikowaniu olbrzymiej ilości galaktyk.

Do polskiej strony można dotrzeć albo z oryginalnej witryny projektu, klikając w zakładkę „POLSKI” w prawym górnym rogu, albo od razu wpisując do przeglądarki internetowej właściwy adres: www.galaxyzoo.org/pl.

Cała angielskojęzyczna zawartość została przetłumaczona na język polski. W razie jakichkolwiek wątpliwości można zadać pytanie poprzez e-mail, na który odpowiedzą członkowie polskiego zespołu redakcyjnego. Warto także zapoznać się z anglojęzycznym forum, gdzie w różnych wątkach zgromadzono przykłady najładniejszych zdjęć różnych typów galaktyk.

Pod adresem: http://www.pl.euhou.net/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=85&func=showcat&catid=6 dostępne jest już także forum polskojęzyczne, na którym można dyskutować poszczególne zdjęcia galaktyk.

Więcej informacji dla zainteresowanych można znaleźć we Galaktyczne Zoo„>wcześniejszym wpisie na ten temat.