Kiedy:
36 zł
Kontakt:
Centrum Nauki Kopernik
Walentynki pod gwiazdami @ Planetarium Centrum Nauki Kopernik
Jest taki dzień w roku, kiedy miłość do gwiazd nabiera nowego znaczenia. Właśnie wtedy przygotowujemy dla Was specjalne pokazy o tematyce miłosnej, a przed każdym z nich wyświetlimy na kopule napisane przez Was dedykacje! „Walentynki pod gwiazdami” to idealna okazja na miły wieczór w Planetarium.
Istnieje możliwość wyświetlenia swojej dedykacji na kopule Planetarium przed rozpoczęciem pokazu – formularz dostępny od 1 lutego
Świętowanie potrwa u nas dwa dni (13 i 14 lutego). Będzie nastrojowo, kameralnie i kosmiczne.
ABBA pod gwiazdami
Niejedna miłość zaczęła się na dyskotece przy piosenkach ABBY. „Dancing Queen”, „Voulez-Vous” i „Mamma Mia” to tylko niektóre z utworów, jakie usłyszycie na tym laserowym pokazie. Chociaż tym razem nie będzie można tańczyć na środku parkietu, to przeniesiecie się razem z muzyką w gwiazdy. A tam może ponownie się zakochacie?
13 lutego, godz. 18.00
14 lutego, godz. 18.00
Pokaz walentynkowy: Rejs po niebie
Perseusz i Andromeda zapraszają w romantyczną podróż. Ta para galaktycznych zakochanych zabierze Was nad rzekę Erydan, w okolice Wężownika, Krzyża Południa i Centaura. Poznacie romantyczne historie, związane z tymi konstelacjami. Leżeliście kiedyś w nocy na trawie, wpatrzeni w niebo i łączyliście gwiazdy w różne przedmioty? Zwierzęta? Postaci? To klasyczny scenariusz randki J. Wiecie, jakie kształty są najpopularniejsze wśród konstelacji? Razem spróbujemy je odnaleźć i policzyć.
13 lutego, godz. 19.30
14 lutego, godz. 19.30
Pokaz walentynkowy: Konstelacja Miłość
Zabierzemy was w najbardziej romantyczne zakątki Drogi Mlecznej i wspólnie poszukamy serc w Układzie Słonecznym. Przekonacie się, że lepiej pochodzić z Marsa niż z Wenus. Sprawdzimy, gdzie w Kosmosie są pary i czemu single stanowią mniejszość. Za mało romantyzmu? To na deser zdradzimy, że nazwanie kogoś „swoją gwiazdką” nie musi być wyłącznie wyrazem sympatii. W tym określeniu kryje się naukowa prawda.
13 lutego, godz. 21.00