Planetoida przeleciała zgodnie z planem. Była widoczna również z terytorium Polski przez niewielkie amatorskie teleskopy. Dla tych, którzy planetoidy nie widzieli, na otarcie łez, przedstawiamy kilka znalezionych w sieci zdjęć tego obiektu.

Obikt przeleciał w odległosci około 530 tysięcy kilometrów od Ziemi (1,4 odległosci do Księżyca). Jego jasnosć w czasie największego zbliżenia wynosiła 9-10 magnitudo.

Planetoida poruszała się wsród gwiazd z prędkoscią kilku stopni na godzinę i na nawet na zdjęciach o krótkich czasach naswietlania pozostawiała wyraźne slady. Fotografia została wykonana 18 sierpnia 2002 roku przez Jacka Newtona ze stanu British Columbia w Kanadzie. Zastosowano 25-centymetrowy teleskop z kamerą CCD. Czas naswietlania wynosił jedną minutę.

Planetoida była z terenu Polski widoczna gdy przemierzała gwiazdozbiory nieba letniego znajdujące się wysoko ponad południowym horyzontem – Strzałę, Lutnię.

Zdjęcie zostało wykonane 18 sierpnia 2002 roku przez Clay’a Sherroda z Arkansas Sky Observatory. Jest ono mozaiką trzech fotografii. Ruch planetoidy był tak szybki, że „uciekała” ona z pola widzenia kamery CCD w ciągu 50 sekund.

Animację wykonał 18 sierpnia 2002 roku Marco Verstraaten z Holandii za pomoca kamery internetowej Audine i teleskopu o średnicy zwierciadła 300mm. Wszystkie ekspozycje trwały 20 sekund.