Widoczne na zdjęciu kłęby pyłu i gazu to kompleks trzech obiektów, a mianowicie obłoków molekularnych i obszarów gwiazdotwórczych, położonych w gwiazdozbiorze Cassiopei. Obiekty te są znane jako W3, W4 i W5 – są to ich oznaczenia w katalogu Westerhouta zawierającego źródła emisji promieniowania radiowego, stworzonego w latach 50-tych ubiegłego wieku przez Garta Westerhouta. Zdjęcie zostało wykonane przez teleskop Herschela. Kolor niebieski odpowiada promieniowaniu o długości 70 μm, natomiast kolor pomarańczowy – 100 μm.

Jasny obszar w górnej prawej stronie zdjęcia to obszar molekularny W3, któy jest jednym z największych kolebek masywnych gwiazd w zewnętrznej części Drogi Mlecznej. Poniżej W3, trochę na lewo znajduje się W4. Widoczna niebieska struktura powstała w wyniku wybuchów supernowych powstałych w IC 1805 – obszarze H II, czyli w obłoku świecącego gazu, w którym powstają nowe gwiazdy. IC 1805 jest także znany jako mgławica Serce. Podobny błękitny obszar po lewej stronie to W5. Jej burzliwa historia jest podobna do historii obiektu W4. Tam również znajdują się gwiezdne żłobki, których na świat przychodzą nowe gwiazdy. Te obszary H II to mgławica Dusza skatalogowana jako IC 1848.