Kiedy:
Wydarzenie online
Kontakt:
Innspace team, Polskie Towarzystwo Astrobiologiczne
Kosmiczne projekty młodych naukowców @ Wydarzenie online
Temat łazików, rakiet i satelitów studenckich nie jest pewnie Wam obcy — sporo można na ten temat poczytać. Ale czy tylko inżynierowie mogą wysłać swoje projekty w kosmos?
Na kolejny panel dyskusyjny zaprosiliśmy młodych naukowców, którzy swoje badania związali z astrobiologią i badają środowiska ekstremalne (jak wulkany), wysyłają glony w stratosferę i biorą udział w projektach ESA! Patrząc na osiągnięcia niektórych studentów aż ciężko uwierzyć, że nie mają jeszcze doktoratu.
O tym, jak swoją pasję mogą realizować młodzi naukowcy, porozmawiamy z tymi, którzy takie projekty prowadzą. Jak zacząć? W co warto się zaangażować? Gdzie szukać pomocy i informacji? Jak zrealizować swój pomysł na projekt? Podczas panelu porozmawiamy o pierwszych krokach w kosmicznej karierze naukowej.
W dyskusji udział wezmą:
– Aleksandra Klassa,
– Karol Masztalerz,
– Natalia Hippman,
– Bartek Rybacki,
a panel poprowadzi Justyna Pelc.
Zapraszamy!

Źródło wydarzenia: Facebook Innspace team, Polskie Towarzystwo Astrobiologiczne: Kosmiczne projekty młodych naukowców (dostęp 23.01.2022 r.)