O 5:37 naszego czasu kapsuła załogowa statku kosmicznego Sojuz TMA-12 wylądowała w środkowym Kazachstanie, na północny-wschód od miasta Arkalyk. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich lądowań, tym razem wszystko poszło zgodnie z planem.

Służby ratownicze dotarły do lądownika kilka minut później. Na Ziemię powróciła trójka kosmonautów: dowódca i inżynier lotu Załogi Siedemnastej Międzynarodowej Stacji Kosmicznej Siergiej Wołkow i Oleg Kononienko (obaj wyruszyli w Kosmos 8 kwietnia na pokładzie Sojuza TMA-13) oraz kosmiczny turysta Richard Garriott (którego wycieczka, na pokładzie Sojuza TMA-13, rozpoczęła się 12 października). Cała trójka zostanie teraz przetransportowana do Gwiezdnego Miasteczka koło Moskwy na badania medyczne i ćwiczenia poprawiające kondycję.

Schemat przedstawiający trasę lotu i miejsce zaplanowanego lądowania Sojuza TMA-13.

Powrót z orbity rozpoczął się odłączeniem od Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, które miało miejsce o 2:16. Silniki hamujące zostały włączone o 4:45. Pracowały przez 4 minuty i 22 sekundy, powodując rozpoczęcie wejścia w atmosferę.

W Kosmosie pozostało dwóch członków Załogi Osiemnastej (przybyli Sojuzem TMA-13): dowódca Edward Michael Fincke i inżynier lotu Jurij Walentynowicz Łonczakow oraz ostatni z członków Załogi Siedemnastej, Gregory E. Chamitoff (który, aby wrócić do domu, czeka na planowaną na połowę listopada misję STS-126 promu Endeavour).