Kiedy:
Gdzie:
Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska AGH
Koszty:
Bez opłat
How to Join the Space Industry @ Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska AGH

Zaangażowanie w działalność kół naukowych jest jednym z najbardziej docenianych obszarów przez osoby rekrutujące do branży kosmicznej. Dlatego rozpoczynamy nowy projekt, w którym chcemy osobiście odwiedzić najlepsze uczelnie wyższe i opowiedzieć zdolnym studentom o branży, zachęcić do zaangażowania w koła naukowe oraz pokazać możliwości pracy w branży kosmicznej.

Już 08.11.2023 o godzinie 17:00, widzimy się na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie będziemy mieli okazję opowiedzieć o możliwościach, jakie daje branża kosmiczna. Współorganizatorem jest Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska, Centrum Technologii Kosmicznych AGH, Space Systems AGH, Cosmodrill AGH, Space Team AGH, Astrobio AGH oraz Rada Studentów przy Prezesie Polskiej Agencji Kosmicznej. Patronem wydarzenia jest Polska Agencja Kosmiczna, a partnerami są GMV oraz Wiran.

Projekt „How to Join the Space Industry” zakłada odwiedzenie najważniejszych uczelni na świecie, a pierwszym etapem jest wizytacja na 34 polskich uczelni wyższych w najbliższych miesiącach.

Paulina Kudzia